نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2748
-
الف
+

خبری خوش برای طرفداران «مهدی امینی خواه»

«مهدی امینی خواه» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از بازی در سریال تلویزیونی «دگرگونی» و فلم سینمایی «شکارگاه» خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، «مهدی امینی خواه» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 شاهد بازی وی در سریال هایی همچون  «عملیات 125 (2)»، «برای آخرین بار» و «خط شکن» بودند، از بازی در سریال تلویزیونی «دگرگونی» و فلم سینمایی «شکارگاه» خبر داد.

امینی خواه، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، درباره فعالیت جدید تلویزیونی خود در یک مصاحبه گفت: کم کار نیستم و در سریال تلویزیونی «دگرگونی» به کارگردانی «سید محمد ممتاز» نقش اینجینر شرکت را بر عهده دارم. سریال دگرگونی، درام اجتماعی و خانوادگی است.

وی درباره فعالیت دیگر خود هم افزود: در فلم سینمایی «شکارگاه» به کارگردانی «میلاد بنی تبار» نیز به ایفای نقش پرداختم. این فلم درباره محیط بانان و محیط زیست است. موضوع آن درباره شکار بی رویه حیوانات اهلی نظیر آهو و ... و به زحمات محیط بانان در حفظ گونه‌های حیات وحش تقدیر می‌شود.

«مهدی امینی خواه» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۰ اسد(مرداد) ۱۳۵۳ در شمیران تهران، فارغ التحصیل رشته نمایش است.

وی ابتدا در عرصه‌‌ تیاتر به فعالیت پرداخت. این هنرمند فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1376 با فلم «تابلویی برای عشق» آغاز کرد.

یکی از نقش های ماندگار او بازی در سریال تلویزیونی «مهمانی از بهشت» در ماه رمضان ۱۳۷۹ به کارگردانی «عبداله باکیده» در نقش جوانی به نام «حمید نیکخواه» می باشد.

از مهم‌ترین آثار «مهدی امینی‌خواه» می‌توان به بازیگری در سریال های «پنجره» و «هویت» و فلم «شاخه گلی» برای عروس اشاره کرد.

وی در فلم های «هزار سال با تو»، «اینجا کجاست؟»، «انسان‌ها»، «چگونه میلیاردر شدم»، «سوگند»، «تلافی»، «ملودی»، «زن بدلی»، «قصه دل‌ها»، «شغال»، «برگ برنده» ایفای نقش داشته است.

سریال تاریخی درام و عاشقانه «وارش» در سال 1398 به کارگردانی «احمد کاوری» از آخرین فعالیت های «مهدی امینی خواه» در تلویزیون می باشد.

سریال های «کژدم 33»، «در قصه ها زندگی می کنند»، «عملیات 125»، «برای آخرین بار» و «خط شکن»  پیش تر با بازی امینی خواه از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«مهدی امینی خواه» در مصاحبه با آی فیلم2: جوانان علاقه مند به بازیگری حتما با آموزش وارد این عرصه شوند

«مهدی امینی خواه»: ایفای نقش در سریال «برای آخرین بار» آزارم می داد!

«مهدی امینی خواه» از «کژدم 33» تا «خط شکن»+بیوگرافی و تصاویر

م ا 

نظر شما
ارسال نظر